Laat in één blik zien wie je bent
Je visuele identiteit. Eén van de belangrijkste onderdelen van je onderneming en merk. Je kunt er niet omheen dat je een passende huisstijl nodig hebt om op een beeldende manier authentiek te zijn en om jezelf te laten zien. Maar hoe doe je dat? Ik heb een branding strategie ontwikkeld waarin ik je meeneem om jouw eigentijdse uitstraling neer te zetten. Met mijn ervaringen en kennis wil ik je graag helpen, je hoeft deze zoektocht namelijk niet alleen te doen. Dit scheelt jou tijd en je investeert alleen in datgene wat je ook echt nodig hebt om verder te komen en de juiste klanten aan te spreken.
Studio Vol Vertrouwen wil je graag laten stralen op een manier die jij niet voor mogelijk houdt.
Creatief en kleurrijk avontuur
Er ligt een creatief en kleurrijk avontuur op je te wachten als je je verder gaat verdiepen in deze visuele identiteit. Wat wil ik graag bereiken? Hoe laat ik mezelf opvallen en welke kleuren passen daarbij? Waar sta ik eigenlijk voor? Een paar voorbeelden van vragen die bij je boven kunnen komen. Samen doorlopen we een aantal stappen om zo écht tot de kern van jou en je merk of bedrijf te komen. Een heel mooi en verrassend avontuur met als uitkomst jouw missie visueel in kleur en vormtaal, alles wat je aan uitingen en producten nodig hebt om te ondernemen en een nieuwe, verfrissende aantrekkingskracht naar je klanten.
Werkwijze
Kennismaking
Om alle fases van branding goed te kunnen doorlopen ben ik als allereerst benieuwd wie jij bent. Tijdens dit gesprek zullen we het hebben over wie je bent als ondernemer, wat je missie is en wat je wensen zijn.
Verdieping
De tweede stap is het in kaart brengen van wat je graag wilt uitstralen. We gaan nog een stukje dieper in op de kern van je onderneming. Vanuit deze informatie ga ik starten met het neerzetten van jouw nieuwe visuele identiteit.
Ontwerp
Het ontwerpen kan beginnen! Alle informatie wordt omgezet naar visuele beelden. Tijdens deze fase hebben geregeld contact om je huisstijl te bespreken. Zorgvuldig wordt alles uitgewerkt, zodat we in de volgende fase de stijl kunnen doorzetten in de andere uitingen.
Uitwerking
In deze fase worden alle andere gewenste huisstijluitingen, die we eerder hebben besproken, verder uitgewerkt. Je visuele identiteit komt nu helemaal tot bloei.